top of page
חיפוש
  • Yael

רשימות

רשימת מטלות.

רשימת ציוד.

רשימת הדברים שאני רוצה להספיק לעשות לקראת הנסיעה.

רשימת הדברים שאני חייבת להספיק לעשות לקראת הנסיעה.

אפילו לפרסם את הבלוג הזה היה כתוב באחת הרשימות.

כל כך הרבה רשימות לקראת הנסיעה ואם זה לא מספיק, יוצאים שבוע אחרי יום הולדת ארבעים אז.. עוד רשימה.

מה הספקתי השנה?

להתחיל לרוץ. להפסיק לרוץ.

לעשות טיול בנגב של שלושה ימים עם ציוד על הגב כמו פעם (תודה ערן ועודד!). להרגיש את האמת זורמת לי בגוף. להתאכזב שדברים לעולם לא יהיו כמו פעם... לדייק את זה לעצמי, לדבר עם שני עצים.

להלחץ, להרגע וחוזר חלילה. לאהוב ולהאמין באנשים הקרובים לי. על היכולות והמגבלות שלהם (תודה טלי!), ולשכוח ושוב להזכר.

להגיע סנטימטר מהיעד המקצועי שהצבתי לעצמי. להבין שלא אשלים את הסנטימטר האחרון. לנסות בכל זאת ולהכשל. להבין שעד שלא אשחרר את מה שכן הספקתי לא אשחרר את מה שלא הספקתי.

לחטוף כאבי ברכיים משתקים, להתעלם. לגלות שאני לא יכולה לרדת מדרגות, לעשות דיקור מערבי (תודה לימור!) טווינה (תודה זבולון!), להדקר משיפוד עץ בחניון אורן (ממש עזר!), להתכתב ארוכות בווטסאפ על אומללות אורתופדית (תודה שחר!) לעשות mri ולהבין שזה פסיכוסומטי (לפחות חלקית), לקבל עיסוי מרפא (תודה הגר!), לקבל ניתוח תוצאות נוסף של ה-mri ולהבין שיש לי מים בברך. שזה בסך הכל די אופייני למי שיוצא לשוט, לא? (תודה ג'.ק. ג'רום על ההשראה).

לבקש עזרה. תודה לכל מי שעזר. מתגעגעת אליכם.

בִּמְקוֹם לִבְלֹעַ מַיִם

לְחַרְחֵר

וְלַעֲשׂוֹת תְּנוּעוֹת שֶׁל בּוֹעֶטֶת

אוּלַי

אִם פָּשׁוּט תַּגִּידִי שֶׁאַתְּ טוֹבַעַת

פִּתְאוֹם תִּרְאִי אֶת הַיָּד

מוּשֶׁטֶת

חגית ורדי, מתוך: במקום לבלוע מים, הוצאת פרדס.

תיוגים:

47 צפיות
bottom of page