top of page
חיפוש
  • Shallem

קופי גובלין ועוד מחשבות יום הולדת

ביום הולדת שלי טסתי במטוס לטאיוון ומשם לפיליפינים ולא יכולתי לחגוג. כשהגענו לאי בוהול בפיליפינים חגגתי ביער ולא היתה לנו עוגה אז אכלנו m&m’s והדלקנו נרות יום הולדת.

אבל עוד לפני תאריך יום ההולדת שלי קיבלתי שתי מתנות.

בקוסטה ריקה הלכתי עם אבא לעשות אומגה ביער. זה היה ממש כיף! טסתי מהר באוויר בין העצים, ובכל פעם היתה עוד אומגה! בסך הכל טסנו ב-13 אומגות ין העצים ומעל הנחל והמפלים. בנוסף עברתי בגשר חבלים תלוי. באחת הפעמים שהייתי על האומגה אפילו קפץ עלי קוף. לרגע אחד נבהלתי, ואז הוא הסתכל לי בעיניים וקפץ חזרה לעץ. עוד דבר מעניין שראיתי באומגה היה פרפרים כוחלים ענקיים בגודל כף היד שלי. לסיכום, אני נותן לאומגה בקוסטה ריקה 11 מתוך 10 כוכבים.

בארצות הברית הלכתי (עוד פעם) עם אבא ליוניברסל סטודיוס. בפארק היו כל מיני מתקנים מהסרטים שהם הכינו, למשל, הארי פוטר, המיניונים, פארק היורה, המומיה, משפחת סימפסון, קינג קונג ועוד.... (הרבה). הלכתי לשם בגלל ,עולם הקסמים של הארי פוטר, וזה באמת היה קסום. היו שתי רכבות הרים, אחת מפחידה וארוכה. בהתחלה רכתבי על מטאטא בעקבות הארי פוטר ודרקון רדף אחרי, אחר כך נכנסתי מתחת לאדמה למקום עם עכבישים, אז נכנסתי לחדר הסודות, ובסוף נתקלתי בסוהרסנים. גם מחוץ לרכבת מאוד נהניתי כי היה שם העתק אחד לאחד של הוגוורטס וגם את הכפר הוגסמיד עם כל החנויות. נהניתי מאוד ואני ממליץ ללכת לשם – 37 מתוך 5 כוכבים.

בטיול לא חוגגים עם מסיבה וחברים, אלא רק עם המשפחה ובסביבה בה אנחנו נמצאים. זה כיף לחגוג יום הולדת בגלל שיכולתי לחגוג במקומות מיוחדים. אמא שלי אומרת שלחגוג בטיול זה מאוד מיוחד כי יצא לנו לחגוג כמה פעמים ובמקום לקבל צעצועים וחפצים קיבלתי חוויות לכל החיים.

bottom of page