top of page
חיפוש
  • Sharon

אי ירוק בים - אגיסטרי

שני קריטריונים הנחו אותנו בבחירת האי היווני בו נשהה במהלך העגינה בפיראוס. הראשון שיהיה קרוב לאתונה, על מנת שלא לכלות שעות יקרות מטלטלים על גבי מעבורות ליעדים מתוקשרים, והשני שיהיה ירוק כי יוון יכולה להיות די צחיחה וסלעית. ובמיוחד בסוף עונת בקיץ. החוויה של חוף ים עם עצי אורן שמגיעים עד לקו המים לא קיימת בישראל אבל זכורה לנו כקסומה מחוף בו הקמנו אוהל בקפריסין לפני...כשעוד הקמנו אוהלים בחופים ים תיכוניים.

סריקה זריזה של מפות הלווין של גוגל הפילה את הפור על אגיסטרי Agistri , אי קטן במרחק שעת הפלגה מפיראוס שממבט הציפור נראה ירוק מכל שכניו. המידע המועט שהצלחנו ללקט בנוגע לאי הוא שיש בו 3 כפרים קטנים - באחד מהם Skala הזמנו חדר במלון משפחתי. עוד יש באי חוף רחצה שמחובר בגשר צר לאי קטן אף יותר, Aponissos, וחוף רחצה שיש הממעטים בו בלבוש Chalikiada.

האי אגיסטרי מתעורר מאוחר, נח בצהריים ומתנמנם לקראת הערב. מכל הקלישאות הנכונות שניתן לומר לגביו נציין את העגבניות שלא חשו את נחת זרועו של מכון וייצמן למדע, התושבים הנינוחים שעונת התיירות סחטה מהם את הכוחות המועטים שהיו מצויידים בהם מלכתחילה ואת קרקעית הים שזרועה בקיפודי ים אשר מעידים על נקיון המים.

הכל דומה ומזכיר את הנופים המוכרים לנו, אורנים ושיחי מרווה מפיצים תערובת מבושמת, לטיילת יש ריח מלוח של אצות, חצבים מזדקרים ורקפות מרכינות. הסתיו הגיע לאגיסטרי וככל הנראה גם לחיפה. הכל כל כך דומה, אז למה אנחנו מתגעגעים דווקא לאגיסטרי?

ועכשיו לדימויים המצולמים.

Table Cover in Agistri

Aponisos [mini] Island, Bay Side

Sharon Jumps in

Yael and Shallem are Chilln'

Dionisos [mini] Island from Agistri Island

Greek Food, We Miss You!

Sharon and Shallem in Halikiada Bay

Lev Admiring the Local Art

Good Bye Halikiada

Autom in Agistri - Cyclamens

Autom in Agistri - Drimias

Autom in Agistri - Sunset Angle

תיוגים:

130 צפיות
bottom of page