top of page
חיפוש
  • Sharon

טיול טורבו בעולם

האם יתכן כי סטודנט שיסיים את השתתפותו בהפלגת 'סמסטר בים' לא יצא עוד לאף מסע לעולם? במאה ימים הוא ראה יותר משניתן לראות במחזור חיים שלם. הוא ביקר בארבע יבשות, שט על פני שני אוקיאנוסים ועוד ימים ואגמים רבים מספור.

סטודנט שראה את המנזרים התלויים במטאורה-יוון, חצה את תעלת קורינטוס וטפס למצודת האקרופוליס, ביקר בואתיקן, בקולוסיאום בחוף אמלפי ובאגם גארדה, שוטט בראמבלה, העפיל למונסראט והציץ באיים הבאלריים, חצה את מיצרי גיברלטר ופשט על הקסבות של מרקש, פאס ומקנס, רכב על גמלים בסהרה וראה את נאות המדבר של האטלס, טבל בנהר הסנגל, התרגש באי העבדים-גורי וקינחט בנסיעת ספארי לקראת חציית האוקיאנוס האטלנטי רצופת דולפינים, לוויתנים ודגים מעופפים. פקד את האמאזונס, רקד בריו דה ז'נרו ונשדד בסלבדור דה בהאיה, הצפין לשנרקל בטרינידד-טובגו וחגג במסיבת תופים קאריבית, חצה במשך יום שלם את תעלת פנמה והגיח מצידה השני לאוקיאנוס השקט, בדרכו לגלות את מאצ'ו פיצ'ו וערי האינקה, את איי הגלאפגוס וחופי הגלישה של קוסטה ריקה, יישב כעבור מספר ימים לארוחת חג המולד עם משפחתו ויינסה להבין אם כל זה אכן קרה או שרק היה מעשה דמיון מרוכז.

הוא יפתח את אלבומי התמונות הדיגיטאליים כדי להזכר בחגיגות יום נפטון בחציית הקו המשווה, ערבי הכשרונות והתרבות, תחרויות אולימפיאדת הים, הבחירות לנשיאות ארצות הברית ותופעות האבל והשמחה שליוו אותן, מסיבות הבר-בי-קיו על סיפון הבריכה, ליל כל הקדושים וחג ההודיה ויסיים בתמונות נשף הבוגרים והפרידות שבאו בעקבותיו.

ואז הוא יעבור על הפנים המחייכות של כל האנשים שהכיר בהפלגה, כמה מאות לכל הפחות, סטודנטים מכל מדינה אפשרית בארצות הברית ומעוד כשלושים ארצות אחרות, מרצים, מלצרים, טבחים, ימאים, ילדים, אורחים לרגע, פקידי הגירה, אנשי אבטחה, תזמורות קבלת פנים וסוכני תיירות, ועוד ועוד פרצופים שחומים ובהירים, מאירי פנים, מלוכסני עיניים, פחוסי אף ומקורזלי שיער.

וייסכם לעצמו הסטודנט, כי על אף שחצה אוקיאנוסים, 20,000 מייל ויותר ובקר בארבע יבשות, חזר הוא ממסע היכרות עם בני האדם.


We meant to prepare a clip that will show these 104 in fast motion but... for now here are two galleries with SOME of our favorite people of the ship


תיוגים:

171 צפיות
bottom of page